2014. október 16., csütörtök

Háda és Én


Első találkozásom Háda angol használt ruha bolttal,kb. 1éve lehetett.
Mikor elkezdtem az oldalt 2 éve,elkezdetem egy új fajtáját a ruha vásárlást is,aminek a neve használt ruha vásárlás,vagyis turkálókba járni,de erről egy másik bejegyzés fog majd szólni...

Nos,mikor elösször ott voltam,nem hazudok 2 kupac ruhával mentem be a próba fülkébe!!!
Nem túlzok,ha azt mondom,hogy eddigi turkálókhoz képest,ahol voltam nem a sok használhatatlan között kellett meglelni,ami nagyon jó,hanem a sok-sok jó közül nagyon meg kellett gondolni,hogy mit is viszek magammal el!
Aztán rájöttem,hogy imádom az angol divatot és nem utolsó sorban már csak azzal is belopta a szívembe magát,hogy voltak nagy méretek is! Hamar megjegyeztem ,hogy méretem 16-18-as,azóta is kedvenc számaim.

Következőleg,mikor ellátogattam hozzájuk,50%-os akciót hirdettek mindenre...Mondanom se kell,hogy mennyi cuccal jöttem ki és nevetséges áron,iszonyat jó minőséget! Sajnos idő közben megszüntették a szombathelyi üzletet...sajnos nem tudom ,miért...Nekem hiányzik a mai napig,hiszen "sok időt nem tölthettünk együtt"...
Aztán pár napja...egy tv-reklámra lettem figyelmes,hogy elindult a Háda webshop.
Na,mondanom se kell...Mostanáig vártam.. és bevállaltam ,hiszen már első látásra szerelmes lettem jó néhány csinos darabba... 
Gondoltam ezeket a tapasztalatokat megosztom veletek is,hiszen ,ha nekem bevált és valóban vannak nagy méretek...akkor nektek is jó beszerző hely lehet!


20-26-es vagyis 54-56-es méretig lehet találni darabokat.Én személy szerint rajongója lettem az angol divatnak,hiszen tudjuk Angliában kezelik a legjobban a plus size divatot.
Az én rendelésem:

Női ruha
2.999 Ft
Női szoknya
1.599 Ft
Női szoknya
1.499 Ft
Női szoknya
999 Ft
Női pulóver
1.999 Ft
Női pulóver
2.999 Ft
Blézer
2.499 Ft
Kiegészítő
399 Ft
Kiegészítő
399 Ft

Valljuk be,soknak tűnik,de nézzük csak hány darab ruhanemű is ennyi pénzért!!
Posta költség 15.000.- felett már nincs(ha beregisztrálsz és kéred a hírlevelet,akkor csak 10.000.- a határ ),így akár barátnőkkel is összeállíthatjátok a rendelést,ha spórolni akartok.
2-3 munkanapot ígértek szállításra.2 nap alatt kézhez vehettem a csomagomat!
Előre is kifizetheted bak kártyával,de után vétel is lehetséges.Kinek mi a megbízható vagy éppen kényelmesebb.
Nos,ma megjött a csomagom! 

Gondolhatjátok,milyen izgatott voltam...
Be kell valljam minden várakozásomat felül múlta!!!

Minden a leírásoknak megfelelt! Mértek stimmeltek,állapot ahogy ígérték,Sőt! Még talán annál is több volt! El se hittem,mikor 2 ruha darabon még az eredeti címke is rajta volt.
Az egyik egy 39Euros ( kb. 12.000.- )  Wallis fekete.szürke szoknya és egy szintén fekete Atmosphere szoknya 8Font ( kb. 3000.- ) 
Szóval kell ennél több???
Méretben szinte miden jó volt. Egyedül a Wallis szoknyán kellett egy korrekciót végeznem...de igazából csak az én hülyeségem...a szoknyának volt olyan fényes bélése.Tudjátok,ami nem nyúlik,és mindig felcsúszik és amúgy is zavaró egy ruhában! No,én úgy gondoltam,nekem az nagyon nem kell az abba... 
1. Kényelmetlen!!A szoknya anélkül is csodás,nem látom funkcióját.
2. lekorlátozta a szoknya nyúló képességét!Ez merev anyag darab,míg a szoknya rugalmas..
3.Tökéletes lett így !

Amit egyedül sajnálok,a blézer sajnos NAGY lett rám...ez nem más hibája,mint az enyém...mivel merev anyag,azt gondoltam jobb lesz a nagyobb méret...Pedig csodás darab az a blézer,de tudom,hamar gazdára fog találni.Habár,ha nagyon akarnám 14 napig vissza veszik a megvett terméket,így ha nem lenne jó valami,akkor sem kell nagyon kétségbe senki.Csak a postaköltséget bánja a pénztálcánk.

Egy szó,mint száz...csodás darabokkal lettem gazdagabb és nagyon is elégedett vagyok! 
Ha eddig nem mertél rendelni,csak bátran. Én még biztos fogok,hiszen angol divatból sosem elég!!!!

 Ja.... és nem sokára képekben is be fogom nektek mutatni a ruhákat...  De ez legyen egy újabb poszt...

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER ,PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->Duci Divat

--ELA--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése