2014. október 24., péntek

Lásd meg a ruhában a lehetőséget!

Öltözködés nem is olyan egyszerű ,igaz?
Az a jó,ha valami egyértelmű,vagy már láttuk valakin,valaki felhívja  a figyelmünket 1-1 ruha darabra.
Nem csak azért nehéz,mert nagyobb a méretünk az elvártnál,hanem ,mert sokszor nem látjuk meg a ruhában elsőre a lehetőséget!

Ezt ,hogy is értem??... én sokat járok turkálóba és sokszor azt hisszük,hogy nem találunk ott semmi hasznosat,pedig aztán DE! Egy elsőre unalmas felsőre könnyen mondhatjuk,hogy nem tetszik...de gondolj bele,hogy mihez lehetne felvenni vagy láttál-e már hasonlót valahol,valakin...
Ha látsz egy szettet,egy csinos csajt felöltözve,raktározd el a képet magadban.Később még jól jöhet!
A legegyszerűbb az,ha ugyan azt szerezhetnénk meg,nem igaz? De az igazi és jó ruhák megtalálása nem feltétlenül ilyen egyszerű... Persze ez a könnyebb,de pl. mint azt sokszor hallani a Duci Divat   NEM mindenki teheti meg ,hogy a drágább ,molett ruhákat vegye meg. De a turkálók szuper lehetőséget adnak azoknak is,akik kevesebb pénzből szeretnének öltözködni. Én speciel imádok turkálóba is járni,mert gyöngyszemeket találhatunk... Na ,igen,de TE meglátod ezeket a gyöngyszemeket???
Éppen tegnap voltam Ausztriába shoppingolni,és lám Takko-ban mit látok??!! Egy olyasmi pulcsit,olyan kötésű,vastagságú és talán még színben is hasonló pulcsit ( hozzá teszem,kb. 6000.-ért... ) ,mint,amit pár hete turiztam  vagy 1000.-ért se... Akkor ,mikor megláttam a pulcsit,még nem tudtam ,mihez fogom felvenni,de már lebegett előttem a kép egy szettről...már láttam valahol,valakik ilyen felsőt...

..és akkor már tudtam is,hogy jó döntés hoztam...


Egyik kedvenc szettem lett és nem a (1.) képen látható pulcsit akartam mindenképp megszerezni..hanem szereztem egy hasonlót és már kész is a saját szett.
Outfit poszt hamarosan... 
A lényeg! Nekünk különösen nehéz vásárolnunk!...Egyet mindenkinek tudnia kell,ha jól akar kinézni,sok-sok utána járás kell és nekünk nincs egy kimondott hely,ahol mindent be tudnánk szerezni! Nekem vagy 100 hely van ,ahonnét már van ruhám,mert akár hányszor megkérdezik tőle: "Te hol vásárolsz?" ..Erre nincs konkrét válasz!!!Ilyen hely nincs! Mindenhová be kell nézni,és nem egyszer,hanem többször!
Nyitott szemmel kel járni és én már azt is megtanultam,hogy amit meglátsz,ne halaszd el!Jól meg kell fontolni mindent,tökéletes döntést hozni! Ár-érték arány és valóban szükségünk van-e rá és a legfontosabb... VALÓBAN JÓL ÁLL NEKÜNK ÉS ELŐNYÖS!??

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER ,PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->Duci Divat

--ELA--

1 megjegyzés:

  1. tökéletesen egyet értek!!! mivel nem vagyok kis darab nekem is több helyre be kell menjek hogy kapjak magamnak árban méretben megfelelöt és nem utolsó sorban olyan darabot ami jól is áll

    VálaszTörlés