2015. április 28., kedd

2012.július 22-- Első Facebook bejegyzés

"Első lecke!!!
Fogadd el magad,ha már ilyen vagy!Most ilyen vagy,akkor hozd ki magadból a legjobbat!Nem kell bujdokolnod,elrejtőznöd a külvilág elől!Akár legyél szülés után,vagy egy hosszabb ágybánfékvős betegség után,vagy a génjeidben hordozod azt,hogy husi vagy...mindegy!Te is lehetsz szép és lehetsz csinos!Csak oda kell figyelned a részletekre!Mindent tudni kell hordani és ,hogy mivel,ebben szeretnék nektek egy kis segítséget adni!Én egy 30 év körüli csaj vagyok,aki gyerek kora óta küzd a túlsúllyal,de rólam később.. 
Ha éppen most több kiló van rajtad,ne gubózz be magad a lakásba,hanem irány a ruhatárad és a legközelebbi vásárláskor ne azt a nagymamis felsőd vedd meg,hanem igen is keress mai divatnak megfelelő felsőket,már vannak boltok,ahol az L-XL méret valóban azt fedi,amekkora és nem egy mini feszülőst takar az XL....
(sose értettem ezeken a képeken miért mindig csak a vékony csajok shopingolhatnak...,de csak ilyet találtam!:D változtassunk ezen....) "


2012.július 22-i első bejegyzés a Duci Divat oldalon.
23 lájk és 12 megosztás. :)
Van köztetek olyan,aki esetleg emlékszik erre a posztra???...
Ti gondoltátok volna,hogy kevesebb,mint 3 év alatt ennyien leszünk? 
Bevallom akkoriban remélni se mertem volna,hogy a plus size ekkorát fog fejlődni és megannyi más oldal,blog és kezdeményezés lesz belőle... Mára már nem számítunk egyedülinek,de akkor is mi tettük meg a legelső lépéskét,amire büszke vagyok!!!
ÉLJEN JÚLIUS 22-E! 

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER ,PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->Duci Divat 
  --ELA--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése