2015. április 28., kedd

Lush - Kényeztetés és minőség felső fokon

Had osszam meg veletek egy újabb kellemes élményemet veletek!

Emlékeztek? Pár hete érkeztek meg a  Lush termékek és lenyűgözött a SugarScrub cukorradírjuk és a csodás szilárd samponjuk, Jumping-Juniper,amit a mai napig használok és teljesen jogosan mondhatom,hogy megéri ezek után is erre áldozni! 

Tipikus vékony szálú a hajam és iszonyat gyorsan zsírosodik. 2 naponta kell hajat mossak,de ez a szilárd sampon kitolja a napokat nekem 5 napra és ez nem légből kapott reklám! :O
Pár napja kipróbáltam a Roots hajpakolást is,amit ugyan ezért szereztem be,mert nagyon vékony szálú a hajam...Mit ígér?

"...A vékony szálú haj körültekintő gondoskodást igényel. Ez a hajpakolás csupa olyan összetevőt tartalmaz, amely a hajszálakat új élettel tölti meg a gyökerektől egészen a hajvégekig.   Először is, van benne menta, hogy stimulálja a fejbőrt és a hajhagymákat, aztán olívaolaj, hogy megerősítse és rugalmassá tegye a hajszálakat, méz, hogy puha tapintásúvá és simává tegye a hajzatod, és végül csalán, a tökéletes ragyogás kedvéért...."

És mit kaptam?
Gyönyörű és irigylésre méltó hajkoronát! Szó szerint,mert munkatársaim észre is vették,hogy milyen szép fényes,könnyed és csodás lett a hajam aznap! Igaz, hamarabb zsírosodott a hajam ez alkalommal,de lássuk be,mégis csak pakolás volt a hajamon ,ami elnehezíti a hajat egy idő után.De a titok,a rendszeresség! 2 hetente szabad használni,meglátjuk! Én imádtam! <3
Kissé fura érzés volt mikor a száraz hajamra felkentem a testápoló sűrűségére hasonlító pakolást,de hamar beszívja és elmasszírozható.Illata iszonyat kellemes és a menta nagyon frissítő hatást ad a fejbőrnek.15.20 perc és hajat is moshatunk szokottak szerint.
Na,egy szó,mint száz...Én elégedett vagyok! Nagyon megszerettem Lush termékeket és szerintem idővel le is cserélek mindent erre! Ugyan nem olcsó,de gazdaságos és sokkal hatásosabbak,mint egyes márkás termékek....Megdőlni látszik Nivea testápolóm is...már teszt alatt Dream-Cream testápolójuk is! ;)

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER ,PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->  Duci Divat

--ELA--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése