2015. május 23., szombat

Ha igazán tökéletes táska,... akkor Bagissimo !

Szerintem a nők életében van pár dolog, amiből sosem elég! 
A ruhákból, a cipőkből, az ékszerekből és.... a TÁSKÁKBÓL!




Személy szerint a táskáimat én elég sűrűn cserélem. No, nem azért, mert tönkre mennek, hanem , mert mindig jön egy újabb és újabb új szerelem....
Talán fél évet bírom ki, hogy ne cseréljem le és a régiek mind a szekrényben állnak, várják, hogy újra rájuk találjak.



Előző táskám karácsonyra kaptam és most itt a nyár és rá találtam a Bagissimonál egy új szépségre! 
Mielőtt megmutatnám nektek eme szépséget ,pár szót Bagissimo-ról:

Több mint 2500 féle női és férfi táska közül választhatsz a webshopból és talán méltán mondhatjuk, hogy Magyarország legnagyobb kínálatát találod náluk! 
 Az igazi minőségi bőrtáskától a divatos műbőrtáskáig minden megtalálható.


A választás nem egyszerű! 
Igaz lányok?!.. Mikor sok jó közül kell egy olyat találni, ami igaz szerelem lesz.
Vásárlásom elsődleges oka , mert ugye lányok, az mindig kell, hogy legyen és találunk is okot rá  ... Az az, hogy nyaralni mentem.
A téma adott volt.. napsütés, tenger... akkor már a hajózás... és ha a hajózás a mi más lenne a legmegfelelőbb , mint a matróz kék!
Így esett a választásom egy gyönyörű kék-fehér-piros Angol női táska Dana2  angol táskára.


Első rendelésem volt a webáruházbólból, de teljesen elégedett vagyok. Azt kaptam, amit ígértek.
Minőség, kidolgozás tökéletes, méretek megfelelnek a  leírottaknak és a valóságnak.
Ár-érték arány: Megfizethető, mindenki talál magának megfelelő ár kategóriát.
Szállítás GLS-sel,így pontos és precíz.

Szerintem a ruhás posztjaimhoz is nagyon jól passzolt a táska és biztos fogtok még máskor is ilyen divatos női táskát  látni a kezemben 1-1 képecskén

Kis ízelítő a nyárból:

 Fotó:VertesPhoto
Felső: Caremo

 Fotó: VertesPhoto
Ruha: Caremo

Fotó: VertesPhoto
Felső: Victoria Maxi
 
 Fotó: VertesPhoto
Ruha: Victoria Maxi

 Fotó: VertesPhoto
Felső: Caremo


CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> Duci Divat

--ELA--



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése