2015. május 19., kedd

Lush - Dream Cream az érzékeny bőrre


Lehet már elfogult vagyok, de annyi terméket próbáltam mér a Lushtól és be kell lássuk, hogy mindre joggal mondhatom, hogy tökéletes termékek számomra, hogy azt fogjátok hinni, fizettek nekem ezekért a szavakért.

Ha ezt gondolod, akkor el kell szomorítsalak, mert amikor első alkalommal kaptam meg a Lush csomagomat, sosem gondoltam volna, hogy ennyi élmény fog érni és talán én is kicsit kételkedve fogadtam újonnan szerzett dolgaimat, de annál nagyobb volt az, amit kaptam!
Egyben biztosak lehettek, én vagyok a két lábon járó kételkedés, de ezek a termékek még engem is meglágyítottak.

Már beszámoltam nektek a hajápolási termékeikről, szilárd samponjukról, a Jumping Juniperről. A hajpakolásukról, a Rootsról és persze a cukor édes Sugar Scrub cukorradírjukról, de a végéhez értem annak a kényeztetésnek, amit a Dream Cream testápolójuktól kaptam.



A Dream Creamet azért választottam,mert igazán érzékeny bőrűeknek ajánlják.
Az én bőröm hajlamos az ekcémára és iszonyat száraz! Minden fürdés után be kell kenjem, mert nagyon kiszárad és nem nagyon tudok létezni eme rituálé nélkül.
Akinek száraz a bőre, biztos ismeri azt, amikor kifakul, fehér lesz a lábszárad és ha végig húzod a körmöd rajta, szinte porzik és talán még pikkelyszerű is a bőr. Nos, ezt én már általában a nap végére mindig tapasztalom. Bár mennyire is a legjobb Nivea testápolót használom, ez a jelenség a nap végére megjelenik, habár be kell lássam eddig a leghatásosabb testápoló számomra csakis a Nivea volt!
Ezek után sem hagyom el, de ebben a hónapban bebizonyosodott számomra, hogy a Lush bepótolja azt, ami éppen hiányzik a tökéletes Niveából számomra.

Egy tégely Dream Cream 240g , amit én 1 hónap alatt használtam el, úgy,hogy minden nap , fürdés után kentem be vele nem csöpp kis testemet, arcomat kihagyva, hiszen arra a Celestial arckrémet használom, ami szintén kimondottan érzékeny bőrre ajánlott, mint az enyém (beszámoló hamarosan).
 
Illata tökéletes, kellemes és könnyen elkenhető,gyorsan beszívódik.
Még órák múlva is jól illatozik a bőrön, erre a munkatársaim a legjobb tanuk.
Azt kell mondjam, hogy ebben az eltelt 1 hónapban, egyszer sem volt száraz a bőröm egy percig se és kimondhatom,hogy teljesen elégedett vagyok ezzel a termékkel!

Ára?
Hát valóban , nem olcsó, de ha igazán érzékeny a bőröd és nem találtad még meg a megfelelő testápolót, akkor én szívből merem ajánlani.

Számomra ezzel a termékükkel is bebizonyították, hogy megéri az árát, mert nem csak légből kapott a hatékonyságának híre! 
Ha pedig valaki a családodban korpás, viszkető fejbőrrel küszködik... akkor figyeld a bejegyzéseket, mert hamarosan elárulok egy titkot! Egy megoldást az elviselhetetlen kis pikkelyek ellen....


CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER ,PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->  Duci Divat

--ELA--


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése