2015. május 10., vasárnap

Maxepil szőrnövekedést gátló krém 1.teszt


Egy hónapja kaptam a lehetőséget a Maxepiltől, hogy kipróbálhassam szőrnövekedést gátló krémet.
Most szeretném megosztani veletek a tapasztalatomat és gondolataimat.


De nézzük meg,mit is ígérnek a gyártók...
Lassítja a szőrnövekedést, ezek mellett táplálja a bőrt és még gyulladás csökkentő hatása is van, ami lássuk be, szőrtelenítés után nagyon sokszor előfordul.
Csökkenti  az újonnan kinövő szőrszálak mennyisége. Előírás szerinti használatával a szőrtüszők funkciója teljesen leállítható. 
Már a kezelés megkezdésétől számított második hétben érezhető a hatása.
Bővebben itt olvashatsz: Alkalmazási mód 
Én a borotválást választottam az évek során a szőrtelenítés megoldására. No, ha én azon szerencsések közé tartozom, akik  eleve gyenge és nem túl sűrű szőrzettel rendelkezik, de számomra is nagyon jó lenne egy megoldás,ha eltekinthetnék ettől a pár naponta megismétlendő procedúrától....
Én két helyen kezdtem meg a tesztet, lábszáramon és a hónaljamon.
Frissen megborotvált felületen kezdtem és naponta 2* ismételtem meg a kezelést.
A krém illata fenomenális! Imádom! 
Nagyon könnyű eldolgozni a bőrön, nem marad ragacsos , könnyen beszívódik.
Ami nagyon fontos,hogy hónaljban egyáltalán nem zavarja meg az izzadásgátlót. Nem veszít hatékonyságából,sőt! 
Bevallom, elég szkeptikus voltam, mikor elkezdtem a kezelést. Egy hónap elteltével nem fogok csodáról beszámolni nektek, de egyet elmondhatok! Ha valóban rendszeresen használod , észre fogod venni, amit én tapasztaltam.
Ennyi idő alatt odáig jutottam a kísérletben, hogy a szőrszálak puhábbak lettek, ezt leginkább a lábszáramon vettem észre, mikor kis "borosták" megjelentek, nem bökött, mint ahogy azt megszoktam.
Hónaljban is tapasztalható, hogy a szőrszálak puhák és ami a leges legszembetűnőbb, érezhető szinte akár a 3* nap után is, nincs egy szőrtüsző gyulladásom se!!!
Gyulladás csökkentő hatása azonnal garantált. Mi sem bizonyítja jobban, mint párom is kipróbálta!
Sajnos képekhez nem járult hozzá, hogy megosszam veletek, de mikor úgy döntött, hogy hamarosan megyünk nyaralni, szőrtelenítette a mellkasát. Lássuk be egy férfi szőrzet elég dús és erős... Az eset után pár nappal iszonyat csúnya szőrtüszőgyulladása lett. Ekkor jutott eszembe, hogy ugyan miért ne próbálhatnánk ki.... :)
2* nap után a pirosság és a gyulladás csökkent! 
Így nyugodt szívvel mondhatom, hogy ez a gyorsabb hatása a Maxepil krémnek!
További véleményeket itt olvashatsz: Maxepil tapasztalatok

A tesztnek ezennel nincs vége! 
A héten érkezett újabb adag Maxepil krém és folytatom a kezelést. Ugyanis meggyőződésem, hogy szőrnövekedést gátló hatása, netán végleges megszüntetése , csakis hosszabb alkalmazás után  tapasztalható. Így irány egy újabb hónapos kezelés... ;)

Ár-érték arány?
Nos, számomra ez nem kérdés! 
Szerintem megfizethető és szerintem ez olyan krém, amire nem kiszórjuk a pénzt, hogy talán beválik.Idő kell hozzá, de hatásosabb,mint amit eddig használtam.

Ami még nagyon sokat számít , ha rendelésre adjuk a fejünket! 
Nincs postaköltség!!!
Most 10% kedvezményt is kapsz a vásárlásodból!!! 

Kis összehasonlítás , más szőrnövekedést gátló krémekhez:

Epilfree , ajánlott piaci ára: 8000 Ft

Ultra Hair Away Menthol spay tartós szőrnövekedést gátló, 120ml 9790.-



Kalo tartós szőrnövekedést gátló krém, 60ml 7800.-
...és akkor ott vannak a számomra nem igazán sokat ígérő Avon és Oriflame termékek...

Figyeld a Duci Divat oldalt , mert most megnyerhetsz egy tégely Maxepil krémt!!!!

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS--->Duci Divat

--ELA--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése