2015. május 14., csütörtök

Válassz! Bikini vagy szürkeség!



 Elég megosztók a vélemények születtek az Duci Divat oldalon ezzel a képpel kapcsolatban,amit Nadia Aboulhosn töltött fel a napokban oldalára.
......
Hüm,ezek szerint,ha én is mutatok majd nektek egy bikinis képet magamról,akkor azt fogjátok mondani,hogy "borzalmas"...  

Hát igen.ott nem nagyon fogom tudni takarni a hasam,a sonkám és a narancs bőröm is... Ez nem olyan ruha,ami sokat takar...Én úgy vélem,hogy bikiniben sok kritika nem érhetne,hiszen ,tudom milyen a testem és tudom,hogy bikiniben mi vár rám...csak azt nem értem,hogy mégis ezek ellenére ,miért azt várnátok el,hogy abban is tökéletes legyek?!... 

Feltehetnék egy retusált képet majd magamról bikiniben,abban biztos nem lenne kifogás...De kérdem én,miért akarjuk mindig azt ,ami nem igaz?!.. Ducik vagyunk,nem vagyunk tökéletesek,sok a hibánk ... Ott nem lehet takargatni... Ilyenkor nem sok különbséget érzek azok között a modellek között és a molett lányok között ,akik azért harcolnak,hogy élvezhessék az életet,mert ugyan úgy egy nem létező,tökéletlen tökéletességet ,akarunk isteníteni és arra hasonlítani.

Ha én tennék ki ilyen képet a falra,mint a Duci Divat oldal lelkes vezetője,nagyon is meglepődnék,ha ilyen kommenteket kapnék... 
Egyből azt kifogásolnátok,hogy mi NEM szép rajtam...Hogy miért ne tettétek volna ki az én helyemben és gáz így megmutatni magam...Akkor kérdem én,minek van az oldal,minek próbálom én azt megmutatni,hogy ne azért éljünk,hogy ki mit gondol,hanem ,hogy élvezhessük mi is a nyarat és a vizet 40 fokban is! 
Akkor ezek szerint hiába van az egész és mégis csak úgy látjátok,hogy nem kell nekünk ez az egész felhajtás és inkább elbújunk?...

Nincs ezzel semmi baj...Csak akkor tényleg döntsük el,hogy maradunk szürkék és siránkozunk vagy bátrak leszünk és nem mások határozzák meg tetteinket és élvezzük az életet,ameddig csak lehet! Ez nem arról szól.hogy önkritika vagy kinek mi áll jól,ez nem arról szól,hogy ne mutogassa magát egy duci .Igen,az utcán tudjuk takargatni azt,ami valóságos és ami ott van,hogy másoknak ne legyen feltűnő. De a strandon nem igazán (No,persze kisebb méretű bikinit ne vegyünk fel,amiből kilóg még a fenék vágásunk se) ... 

Fotó: Gemma Collins 

Ha tényleg komolyan gondoljuk,hogy élvezni akarjuk az életet ducin is,akkor ez is hozzá jár! Ha sosem mersz elmenni a strandra és mindig is saját "fajodra" így fogsz tekinteni,mint ugyan azok,akik elítélnek minket,akiktől félsz kimenni???... Hol tartunk,ha már nem csak  Ők ítélnek el ez miatt,hanem önmagunkat is kritizáljuk ez végett... 


Nekem ez azt sugallja,hogy nem is bízunk annyira önmagunkba ,mint azt hittük és csak fele annyian gondolják komolyan,hogy élvezni lehet az életet ducin...   
Ez szomorú .. de nem baj,csak akkor válassz! Szomorkodsz tovább és sajnáltatod magad és tovább éled az életed élvezetek nélkül,vagy fogyj le,mint ahogy azt mindig is szeretted volna...
Minap olvastam ,egy nagyon intelligens kommentelő reagálta le így egy plus size cikket:

 " El kellene bujdokolni zsákba öltözni,és 1 évig tartó fogyókúrával megszabadulni a zsírtól. " 

Vagy fogadd el a jelenlegi helyzeted és élvezd így is az életet,mert ez neked is jár! 
 

--ELA--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése