2015. július 22., szerda

6 LUSH termék,ami valóban használ!

Pár hónapja ismerkedtem meg a Lush termékekkel.
Az Duci Divat oldalon már több bejegyzést is olvashattatok,de most fogytak el a termékek és úgy gondolom,egy teszt ,akkor az igazi,ha valóban végig használtuk a terméket.
Nos,ez megtörtént és így már nyugodt lélekkel beszélhetek róluk nektek.


1.Szilárd samponok:

Mindig megpróbáltam olyan termékeket választani a tesztre,ami az én bőrömhöz vagy problémáimhoz nyújt megoldást.A száraz samponnal is így voltam.
Egyrészről kíváncsi voltam,hogy hogy is működik a szilárd változat,hiszen még nem találkoztam ilyennel.

De az én választásom Jumping Juniper szilárd samponra esett,ami megoldást ígért a gyorsan zsírosodó hajamra ígért megoldást és egy kis hajdúsítást.
A terméket kb. 3 hónapja vásároltam.Azóta csak ezt használtam,ezzel mostam hajat,kb. minden 3-4 nap.Ami elsőre érezhető hatása volt,hogy kitolta a hajmosás idejét.Előtte 2 naponta kellett hajat mosnom  ,de ezzel a szilárd samponnal már az első alaklom után dúsabb lett a hajam és nem kellett hamar újra hajat mosnom.
Ami még nagy előny,hogy gazdaságos! 3 hónap alatt még mindig nem fogyott el,még mindig tart és biztos vagyok benne,hogy ezután is ezt a megoldást fogom választani.
Ár érték arányban nézve a dolgot,nem olcsó,de szerintem nagyon hatékony és gazdaságos,így merem tiszta szívből ajánlani bárkinek.
Illata kellemes levendula. 
Ami még említésre méltat,hogy a fodrász által festett hajamat sajnos nagyon hamar kifakította.De a házilag festett ,drogériában vásárolt hajfesték NEM engedett nagyon a színéből használatkor! 
**
Itt még nagyon fontos lenne megemlítenem,hogy felbuzdulva a hatékonyságától,megrendeltem a páromnak egy másik szilárd sampont,Soak And Floatot. Már évek óta küzdöttünk a korpás fejbőrével.Hiába próbáltunk samponokat,teafaolajat,Nizoralt és egyéb csoda szereket,nem igazán váltak be.
Gondoltuk,próba szerencse...és milyen jól tettük! 
Aki hasonló korpásodással küzd és viszkető fejbőrrel,akkor most nagyon figyeljen,mert itt a megoldás!!!! 
Soak And Float szilárd sampon tökéletes és hatásos! Még a szkeptikus páromat is meggyőzte a hatékonysága.Már első hajmosás után érezőt volt a hatása.
Egyedül,ami nagyon kellemetlen lehet,az az illata. Leginkább füstölt sonkához hasonlít,de szerintem ennyi kis érdekesség belefér,ha valóban megoldást jelenthet.
Mára már eltűntek a kis csúnya pikkelyek és megszűnt a bőr irritáció.
Itt is megjegyezném,hogy gazdaságos  ez a kiszerelés,3 hónapig tartott ki egy korong heti min. 3 hajmosással.
Bal oldalt: Soak-And-Float szilárd sampon(új) Jobb oldalt: Jumping-Juniper szilárd sampon (1 hónapos használat után)


2.Testápolás:

Talán az egyik legnagyobb szívfájdalmam,hogy elfogyott a Dream Cream testápolóm.
Én imádtam!!
Illata kellemes,nagyon jól elkenhető.Könnyű krém és hamar beszívódik.
240g-os kiszerelés 2 hónapig volt elegendő,mindennapos használattal.
Tudni kell,hogy az én bőröm rettenetesen száraz és minden fürdés után be kell kennem magam.Számomra egy kihagyhatatlan ceremónia.
Ezelőtt Niveát használtam és annál jobbat sose találtam,de a nap végére ,így is száraz volt a lában és szinte porzott. Dream Creammel ez nem fordult elő és egész nap hidratált volt a bőröm.
Ára valóban nem olcsó,de hatásos és azt kapod,amit ígér! 
Ha igazán érzékeny és száraz a bőröd,akkor megéri erre áldozni,ezt garantálhatom.

3.Dezodor:

Ezt a The Greeench pordezodort kíváncsiságból próbáltam ki.
Ki ne szeretne a nap folyamán frissülni egyet. Számomra a legjobb teszt hely a munkahelyem volt.
Ugyan egy teljes deo cserére nem alkalmas,de napközbeni felfrissülésre tökéletes!
Por állaga hamar elszívja a nedvességet, mentolos illata pedig hamar friss közérzetet biztosított.
Én imádom! De nagyon jó szolgálatot tesz a mellek alatt,hiszen lássuk be,ducin ott is elég izzadósak vagyunk ...és a belső combokat is hamar üdvévé varázsolhatjuk.
Nem csak munkahelyen,de akár utazás közben is.
Hogy miért ezt választanám,nem egy deot vagy spray?
A por állaga miatt,sokkal szárazabb lett ott ,ahol kellett.
Ugyan 75g,kevésnek tűnhet,de gazdaságos ,nem kell belőle sok 1-1 alkalommal.

4.Arckrém:


Ahogy már írtam,nagyon érzékeny a bőröm,az arcom pedig a leginkább! 
Ahogy előzőekben ,itt is céltudatosan választottam a Celestial arckrémet,ami érzékeny bőrűeknek készült.
Sajnos,ez is a napokban fogyott el,de ez azért jó,mert elmondhatom,hogy 3 hónapig tartott ki a kis 45g-os tégely.
Akinek érzékeny a bőre tudja,hogy nem kenhet minden félét az arcára,mert hamar megjelennek a piros ekcémás foltok,és kiütések.... Eddig csak (korong) Niveát használtam,de ez az arckrém megdönteni látszott,hogy van ennél jobb krém is.
Illata és állaga is tökéletes,de az  a pillanat volt számomra a legmeggyőzőbb,mikor az új tusfürdőm ( Dave,mandulás) kiütötte az arcomat és vörös kis hólyagok jelentek meg a szám környékén... Viszont ez az arckrém használata után,hamar megmutatta gyulladás csökkentő hatását és enyhítette a pirosságot.Megnyugtatta a bőrömet.Ugyan nem tüntette el,de sokat segített,elviselni,míg el nem tűnt teljesen.
Így megint csak ismételni tudom magam,akinek igazán érzékeny a bőre,ezt az arckrémet nyugodt lélekkel használhatja,mert ennyit megérdemlünk,mi is! ;)

5.Naptej:

Nyáron tudjuk,hogy nem mehetünk már úgy strandolni,hogy ne használnák valamilyen napozókrémet.sok féle fajta változata létezik már,én a leginkább az bronzosító olajakat szeretem,vagy azon nap sprayeket,amik beszívósnak ,nem is érezhetőek.
Mivel sok bronzosítót használok,gondoltam kipróbálom a Sesame Suntan Lotion SPF10 ,ami növeli a melanintermelését,így a barnulást segíti elő.
Az első ,ami szemebtűnő az az illata.Hamar a nyárra fog emlékeztetni ez az illat,ha minden évben tavasszal megszagolod és már menni is szeretnél a strandra.
Védelme rendben van.Egy napot szántam arra,hogy csak ezt használtam.
Ugyan a bronzi olajat nem fölözte le,de barnultam vele és nem égtem le.
Amit még ígérnek,nagyon jól hidratál,könnyen elkenhető a testen és nem kell belőle nagyon sok,pedig lássuk be ,nem kicsit a testfelületem. :D
Ha minőségű és természetes alapanyagú naptejet keresel,akkor tökéletes választás.

6.Ajakápolás:

Ez a kis cukiság inkább csak csajos dolog,mint igazán hasznos.Habár néha vannak azok a pillanatok,főleg télen,amikor kiszárad a szánk és kicsit hámosodik.
De leginkább lelkünknek tesz jó Bubblegum ajakradír.
Igazi cukorból van,amit le is nyalhatunk és az epres illata mennyei! 
Csak egy kis adag az ajkakra,dörzsöld össze és nyugodtan lenyalható.Frissít,kellemes illatot ad,akár egy randin is tökéletes... ;)
... és nem i gondoltam,volna,hogy néha jól esik egy kis ajakradírozás is....



CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> Duci Divat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése