2015. július 23., csütörtök

Fogyókúra teszt: 7és17 fogyókúrás italpor


45 nap telt el,hogy belevágtam tesztelés jelleggel a 7es17 fogyókúrás italpor
féle kúrába.
3. héten láthattatok tőlem egy VIDEÓ bejegyzést,amiben bemutattam nektek a termékeket és hogy mik az első tapasztalatok.
Akkor nagy fogyásról nem tudtam még nektek beszámolni,hiszen lássuk be 3 hér alatt senki sem várhat csodát és nem is lenne szabad,hogy ennyi idő alatt sokat fogyjunk.
Akkor tartottam -2kgnál.


Ma,a 45. napon már egy kicsit többet írhatok,habár hozzá teszem látni nem látszik,hiszen -6kg nem a leglátványosabb fogyás és éppen ezért NEM készítettem fotókat magamról. Nem nagyon szeretem a pár kilós fogyásokról készült képeket,hiszen tudjátok,hogy egy pózzal,jól megválasztott ruhával és test tartással ,kb. pont ennyit lehet lecsalni a fotókon. Nem hiszem,hogy így kellene meggyőznöm Titeket arról,hogy használt-e a diéta vagy sem...
Sokszor így is írjátok,hogy fogytam a képek láttán,pedig legtöbbször egy dekát sem... :)
Tehát, látványos fotókra NE is számítsatok,mert számomra ez nem bizonyíték,mert felületet ad a trükközésre.A bizalom az,amit tudok adni nektek és elhiggyétek,amit valóban tapasztaltam és véghez vittem.

Igen,-6kg.
Ez volt a kitűzött cél és sikerült.
Na,jó egy kis rá segítés volt,mert jelen pillanatban az életemben van egy dolog,ami kicsit megvisel és talán volt pár nap,mikor enni sem ettem nagyon... de leginkább nem ennek köszönhető az,hogy elindult a mérleg mutatója lefelé. :)

Nézzük a napi menetet.

Reggelire általában 7es17müzliszeletet vagy 7es17 müzlit ettem.
A müzlit legjobb joghurtba elkeverni ,de akár 15%-os tejjel is ehetjük.
Én natúr joghurtot vettem hozzá,de 1-2 alkalommal gyümölcsössel is megkóstoltam.Persze azzal még édesebb,de kicsit több a kalória értéke is.
A legjobban pedig úgy élvezhetjük,ha friss gyümölccsel spékeljük meg!
Én bevallom,nem vagyok valami nagy joghurt evő.SŐT! Nem szeretem és ez számomra nagy kihívás volt,aki ismer az tudja..évente 1-2 alkalommal eszem csak joghurtot,de most a friss gyümölcsökkel sokkal csábítóbb volt,mint valaha..ugyanis a gyümölcsöket annál inkább imádom.
 A müzliszeletet a reggeli kávéhoz a munkahelyemen ,szendvics helyett ettem. Számomra elég édes volt,de egyik kedvencem a 7és17 termékek  közül. Ez a kis szelet már csak azért is jó,mert praktikus és magaddal viheted nap közben,elfér a táskádban és bármikor,ha netán nem tudsz enni,csak elő kapod és hamar elveszi az éhség érzetet! Nekem jó pár alkalommal nyújtott ilyen gyors segélyt! 

Egy kis tipp: *Ha a müzlit elkeverted már a joghurtban,akkor ne sokáig hagyd benne ázni,mert hamar megszívja magát és össze áll egy masszív masszává,amit nehéz már akár csak kanalazni is.. ;)
De ezzel a folyamattal nagyon jól tanulmányozható,ha akkor a gyomrunkba is így megdagadnak a kis granulátumok ,ami elveszi az éhség érzetünket! 
*Valamint érdemes valami légmentesen zárható dobozva,üvegbe tenni a már kinyitott müzlis zacskót,mert kicsit kiszárad és megkeményedik.Ne ess abba a hibába,mint én! ;) Utána kicsit nehezebben szívja meg magát és keménysége picit felsértheti a szájpadlásunkat. Így ezt a tippet fogadd meg! ;)


Az étkezések közötti időben tökéletesek a 7és17 italporok és a 7és17 paradicsom leves fogyasztás.
Ezek egy shakerban könnyen elkészíthetőek és magunkkal tudjuk vinni akár a munkahelyünkre is! 
Én személy szerint sokszor vittem italport a munkahelyemre.Ugyan hűtőhöz van kötve,de számomra


nagyon gyors megoldás és praktikus,mert sokszor van,hogy nincs időnk enni munka közben.Ezt pedig csak meg kell inni és kész.
Sokakban nagy a kétség,hogy valóban el veszi-e az éhség érzetet. Nekem bevált és lássuk be,ebben a kúrában NEM csak ezt lehet fogyasztani és a következő 2-3 órát mindképp ki lehet bírni bármelyik termék elfogyasztásával a következő étkezésig.
Az íze az,ami talán sokaknak nem lehet megnyerő.De én azt mondom,hogy a cél érdekében ,elviselhető és nem olyan szörnyű,mint azt gondolnák sokan.
Mindenképp a porokat 0.5% vagy max. 1,5%-os tejben ajánlatos elkeverni.Vízzel be kell valljam,borzalmas az íze. Ezzel ellentétben a kremes-paradicsomleves  én nem az előírt tejben,hanem vízzel kevertem el. Próbáltam tejjel,de számomra nagyon furcsa volt és inkább a vizes hígítást választottam.

A paradicsom leves mellé vagy az éppen frissen elkészített salátánkhoz pedig tökéletesek kenyér helyett a ropogós 7es17 lapkenyerek.
Az ízük tökéletes,szezámmagos és pizzás.  1-2 szelet is elég volt nekem,hogy jól lakjak.
De le kell szegezzem! Ez nem kimondott nasi,habár a ropihoz hasonlíthatnám,mint rágcsálnivaló. Ha egy ilyen kis zacskóval(8szelet /csomag) szeretnénk megenni,akkor ki is merítettük az egy étkezés fogalmát! Így érdemes kísérőként enni salátákhoz,leveshez,de csak max. 3 szeletet.
De napközben ezt is magaddal tudod vinni,előkapod csak a táskádból,ha éppen nem vagy olyan helyen,ahol tudnál enni,de mégis éhes vagy. Ez is kis praktikus dolog számomra.

Napi 1 főétkezés kötelező!


 Maga a termékek fogyasztása mellett nagyon fontosnak tartottam,hogy olyan ételeket egyek,amik egészségesebbek és nem éppen gyorséttermi ételek.
ezért is nehéz volt számomra..mert ritkán kell főzzek.. :D De most oda álltam és készítettem ezt azt magamnak.
 Ugyanis ez a kúra egy rendes főétkezést mindenképp javasol.Ami lássuk be ,nem olyan rossz ;)
Legtöbbször valamilyen natúr húst (csirke,hal,vagy éppen disznó,marha) készítettem el magamnak serpenyőben vagy sütőben sütve,hozzá pedig sok-sok zöldséget.

Főszereket nem sok félét használok.ez elég érdekes,mert amúgy imádom a nagyon fűszeres ételeket,de ha magamnak főzök legtöbbször csak sót és borost használok.
Az utóbbi időben pedig egyre jobban szeretem a kókuszolajat használni .A hiedelmekkel ellentétben nincs semmi mellék íze,se pedig jellegzetes illata.
Ha  friss saláta vagy görög saláta,akkor pedig nincs is jobb ,egy igazi horvát olívaolajnál! 

Valamint sok-sok gyümölcs!! Lehetőleg kevés (nagyon-nagyon kevés!!) édesség!

Tehát a végeredmény:
 45 nap és -6kg.
A cél elérhető és NEM kell koplalni,csak betartani 1-2 szabályt és korlátozást.
A kúra végig csinálható,persze mindenki más és lehet Nálad minden esetleg lassabban vagy éppen gyorsabban fog beindulni.
Egyet ne felejd! 
Bármilyen kúrába is kezdesz bele--->> !!!! Mindig igyál sok vizet (NE cukros lötyiket) és ha kicsit mozogsz mellette,még hatásosabb lesz az eredmény. 
NEM kell mindjárt egy nagy célt kitűzni magad el,hogy Te légy a "falu" legszebb  és legvékonyabb lány. Elég,ha egy kicsit teszel magadért és a testedért! Nem kellenek hatalmas célok,de ha már picit bele kezdtél,sokat tettél magadért. (Aztán jöhet a többi is.. ;) )

....és egy nagyon fontos kérdés,ami biztos érdekel Titeket! :)
* Bűnöztem-e a kúra alatt? *

...Hát... Őőőőőőőőő... igen,bűnöztem! 
Bevallom,hogy igen! De ez nem azt jelenti,hogy így kell Nektek is csinálni. Bűnöztem,mert nyár van ettem lángost és voltam McDonalsban is.Ittam cukros löttyöket is,de NEM nagy mennyiségben és csakis visszafogottan! ;)






 A 45 napos csomagot itt találod: 7es17 gazdasagoscsomag 45-napra
Itt pedig bővebben olvashatsz a 7és17 fogyókúrás termékekről








 CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> Duci Divat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése