2015. augusztus 16., vasárnap

Plus Size fehérneműk/ Angelina Fehérnemű


Nagyon sokan kértétek,hogy legyen egy kis segítség fehérnemű terén.
Nos , az Angelina fehérnemű jóvoltából sikerült kicsit kipróbálnom,felpróbálnom és most bemutatnom nektek pár igazán tetszetős darabot! 
Elsődleges célja nem a szexiség és a magamutogatás a cél,így ne,mit erotikus képek nézzétek,hanem mint plus size fehérnemű bemutató.


Én őszintén bevallom nektek,hogy utoljára akkor volt márkás Triumph melltartóm,mikor még a varrodában dolgoztam és kedvezményesen megvásároltuk őket.
Azóta már eltelt vagy 16 év és ez idő alatt csak a kínaiban vásárolt,olcsó darabokat részesítettem előnyben.Amivel nem is lenne gond,de mikor kipróbálásra kapsz egy  igazán plus size melltartót és ledolgozol benne 12 órát...Nem csúszik el,nem vág be,nem kényelmetlen és nem kell folyton igazítgatnod...a,az felbecsülhetetlen érzés! 
Ekkor elgondolkodom azon,hogy az évek során 3-4 havonta vásárolt darabokból már lehetne jó pár ,igazán csinos és komfortos darabom is! 


Nekem különöse más a mellformám,ezért sem mindegy,milyen melltartót veszek fel.Lássuk be nekünk nem csak a mell formájának hangsúlyozás a fontos,de az oldalt kibuggyanó hurkák "takarása" sem az utolsó.
Sokszor látom,hogy a ducibb nőknek és lányoknak nagyon bevág a melltartó oldala.Ez nem a legszebb látvány és nem is igazán kényelmes.

 Nézzétek meg,hiszen szemmel látható az én esetemben,hogy miről is beszélek:



...és akkor lássuk a képeket.... :)
Nagy merészség egy blogertől,ha fehéreműben mutatkozik,így nekem se volt egyszerű,de remélem megérte az áldozat és örömmel fogadjátok a képeimet.
Valamit kicsit meg tudtalak győzi titeket arról,hogy miért érdemes méretünknek megfelelő,minőségi alsóneműt választani. 

 Fehérnemű: Angelina Fehéremű


Fehérnemű: Angelina Fehérnemű


Fehérnemű: Angelia Fehérnemű


Külön köszönet az Angelina Fehéreműnek ,hogy biztosította a teszteléshez a csodás fehérneműket! 
Bizton állíthatom,hogy érdemes őket választani,ha fehérnemű vásárlás előtt álltok! 
Nem csak az eladás fontos számukra,de az is,hogy valóban a megfelelő fehérneműt válasszuk magunknak és ebben Ági nagy szakértő,így fordulhattok hozzá bizalommal.
Nem utolsó sorban csinos darabokat találhatsz 120/F  méretig is akár!!!


 Az én eddig vásárolt melltartóim 95/B-sek voltak,de volt már 95/C-s is. Mindig anyag,fazon függő volt nálam.
Mellbőségem 110cm ,mellalatti körméretem: 97cm.
Az Angelina Fehérnemű kalkulátora szerint nekem 95/B kellene,de elég volt a 90/B-s is. 

De ahogy már írtam,ha bizonytalan vagy melyiket rendelt tőlük,vedd fel a kapcsolatot Ágival és segít a választásban! 





 
Kövesd az oldalukat a Facebookon is,ahol sok hasznos cikket és írást olvashatsz a témába: Szexis melltartókat a nagy mellű nőknek


Még több képet Tőlem az Instagramon találtok---> eniko.lackner


CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> DuciDivat

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése